26. juli 2010

Foto Toscana



Jeg har alltid vært veldig glad i å ta bilder, men er ikke så flink til å ekspermintere med innstillinger. Jeg liker bedre å se og å fange detaljer og øyeblikket.
De tre øverste bildene er fra gården vi bodde på i Toscana.
Det var masse gammelt, veldig sjarmerende og slitt utstyr og redskap der.

De to midterste er odling fra egen hage på gården. Vi plukket rødløk, zuccini og gigantiske basilikumblader.
Mums!
På dette bildet har jeg forsøkt meg litt på Mac`n og justert fargene til "antique"..... Har sett mange justerer bildene og spesielt godt liker jeg de bildet som justeres i Hipstamatic...., men det vet jeg da ennå ikke hvordan man gjør.

Kanskje du kan forklare meg?

1 kommentar:

Linn sa...

Mange fine bilder fra Toscana, Tone! Du ser detaljene!! :-)

Last ned Hipstamatic på din iPhone. Kul app. som tar bilder med forskjellige typer filmer. Morro å leke seg med :-)

Klem