13. okt. 2010

Lunsj i solen


Det har dessverre ikke blitt prioritert tid til blogging den siste uken, da det er full fart med mange spennende oppdrag og mye å gjøre. Nå ønsker jeg meg bare noen ekstra timer i døgnet, slik at jeg kan takke
ja
til alle spennende forespørsler. Jeg føler meg veldig privilgert og vil jo si at dette er et luksusproblem.

Samtidig med mye jobb, pusser vi opp vaskerommet og lager en klesbod. Jeg gleder meg til det blir ferdig, og til at jeg får satt ting tilbake der de hører hjemme. Nå er stuen et delt vaskerom, garderobe og gang.....
Ikke veldig lekkert.
Men det blir det!

Litt hverdagsluksus må man unne seg i en hektisk hverdag, og med hjemmekontor, er det fantastisk å kunne nyte lunsjen ute i
solen
i oktober.

God lunsj!

2 kommentarer:

Carina Dale sa...

Ja, det høres ut som et luksusproblem ;-) Så spennende!

ABE sa...

En kjempegod lunsj til deg også!