17. jan. 2011

Reiseliv 2011




Torsdag til søndag i forrige uke arrangerte Varemessen på Lillestrøm,
Reiseliv 2011.
Jeg har jobbet i bransjen i mange år, med alt i fra salg, markedsføring og til produktutvikling av reiser.
Det er derfor alltid en stor fornøyelse å ta turen innom ila dagene messen er, både for å treffe kjente, men også for å følge med i en spennende bransjen, som gir meg massse inspirasjon!

Hvor reiser vi i 2011?

Med Norwegians direkte rute til
Marrokko,
tror jeg flere nordmenn vil reise dit og la seg forføre av Marrokans arkitektur, historie, farger og deilig tea og alt for søte kaker. Iallefall tok min venn og jeg ett stopp på deres stand, koste oss med tea og så de vakre smykkene som ble laget.

Safari i
Afrika
er også et eventyr flere og flere nordmenn ønsker å oppleve.
Og hva inspirerer ikke mer enn Afrikas farger fra dyreverden, i naturen og med solnedgang over slettene....

Farger og mønster fra Afrika er også en stor trend innen mote og interiør denne våren.

Jeg gleder meg!


Ingen kommentarer: