21. apr. 2011

Endelig er utemøblene på plass!

Vi invisterte i utemøbler fra spanske Gandia Blasco for noen år tilbake, og jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd! Tidløs og funksjonell design, som er lett og kombinere.
Vi har et bord med to benker og plass til seks til frokost, og samme bordet, men større og med regisørstoler....til middag. Ved store lag setter vi bare alt sammen.
Og i dag er alt hentet, vasket og klargjort for
SOMMEREN!

Synes loungemøblene som du ser over er fantastiske, men de er ikke like funksjonelle til en småbarnsfamilie.
Men mye lekkert og funksjonelt (dobbelt liker)
Sjekk ut nettsidene

Robert Tandberg fører merket i Norge!

1 kommentar:

Cecilie Braathen sa...

Hei Tone, her kommer ikke bildet opp, men jeg vet jo at det sikkert viser en flott vinkel av møblene dine ute. Se om det bare er hos meg, men her er det ihvertfall tomt. klem meg.