31. aug. 2011

I`m so BACK

Deilig Nespresso i min faste favortittkopp......
-og
hverdagen
er virkelig tilbake etter langt bloggopphold, og deilig sommerferie!

Dessverre har vi opplevd en del uvirkelige ting i sommer, som har satt både ferien, og blogging på hold.
Men nå er jeg i full gang med mange nye spennende prosjekter både privat og ifm jobb!

Deler selvsagt veldig gjerne med dere som er innom, og blir dere også inspirert kan jo det være et lite
lysglimt
i en ellers så hektisk hverdag!

Håper du har hatt en fin sommer, og at du nå er klare for en spennende høst!


1 kommentar:

♥ Medusas verden ♥ sa...

Skjønner godt at det er din favoritt kopp, selv digger jeg skaller, noe jeg alltid har blitt sett på som "harry", hehe, uten at det har brydd meg, og nå, NÅ er det plutselig HOT mote. Moro. Fin blogg og mye inspirasjon, som jeg akkurat har blitt følger av. Lilla er en farge som følger meg hele året, om sommeren en lys pastell lilla variant, på høsten mørkere og til jul blander jeg den med rødt. Kjempe fint ;))Ha en nydelig høst, og gleder meg til å følge deg videre. Koselig om du titter innom, jeg blogger litt vann og dann og om alt og ingen ting. Medusa ♥