24. okt. 2011

FAVN

Favn Sofa by Jaime Hayon for Fritz Hansen - Purple Color
Favn Sofa by Jaime Hayon for Fritz Hansen - Blue Color

Favn Sofa by Jaime Hayon for Fritz Hansen - Light Grey
Favn Sofa by Jaime Hayon for Fritz Hansen - moutarde
Favn Sofa by Jaime Hayon for Fritz Hansen - Dark Black
Favn Sofa by Jaime Hayon for Fritz Hansen - Clear BeigeFAVN by Jaime Hayon for Fritz Hansen
Jeg synes denne sofa`n er helt unik, og ble så imponert da jeg kunne nyte 6 helsider i det siste danske
Bo Bedre
Det kalles offensiv markedsføring.
Personlig liker jeg den lilla varianten best, men det skyldes nok at jeg har en E Jørgensen i den fargen her hjemme. Ble inspirert av den rød "kua" som kontrast!
Like!!

2 kommentarer:

Katrine sa...

Favn er vannvittig fin, har ikke sett den lilla før. Har hatt den gule som favoritt, men lilla var lekkert! Tror Favn blir en ny klassiker!

Kirsti sa...

Så utrolig kule de er! Liker nok best den svarte, men skulle jeg våget meg på en farge ville det kasnkje blitt gul? Den var veldig spesiell.

Kirsti