28. sep. 2010

Halvor Bakke med egen tapetkolleksjon....

God fredag,
nå er det en stund side det har blitt noe innlegg fra meg, men i dag er det hjemmekontor så tar meg tid til en liten oppdatering.
Tok med meg en rose fra hagen (må være den siste....) opp på kontoret, har tent lys og har Nespresso i koppen og kjenner at dette skal bli en effektiv dag.

Min gode venn Halvor Bakke
sendte meg dette bildet, som viser en stolt tapetdesigner med sin første prøve....
Halvor har i samarbeid med Fargerike designet en egen tapetkolleksjon som lanseres i høst. Halvor har selv skisset designet, og vært involvert i hele produksjonen. Her er han i fabrikken i Tyskland, hvor tapetene ble produsert.
De er nå op vei til Norge og Fargerike!

Jeg kan love dere at det blir mye lekkert design, i kjent Halvor stil.

Gled dere!

5 kommentarer:

Rikke sa...

Kult, det blir nok veldig bra..Halvor er jo veldig god på det han driver med!!

Cecilie Braathen sa...

Håper jeg finner noe super ultra feminint i kolleksjonen hans til vår babygirl i magen, du får kikke etter for meg, Tone. Og du vet jo jeg er rimelig vågal når det kommer til tapeter. Fredag, endelig, vår beste dag i uken.

Carina Dale sa...

Spennende!

Fargerike Dagny sa...

Høres spennende ut! Gleder meg til å se mer! :D

Concept Interiors sa...

Han er så søt!Og flink:)Morro med menn i denne bransjen, han bør få sin egen blogg!