3. sep. 2010

En liten hemlighet...






God fredag alle sammen, og tusen takk for så hyggelige kommentarer om den nye sofa`n min.
Så hyggelig!

Tusen takk!
I kveld er det offisiell innvielse med hjemmelaget italiensk pizza på menyen.

Tenkte bare jeg ville dele disse bildene jeg tok av den inspirernede lille butikken, Secret Society i sommer. De har fantastisk merker som Alexander Wang, Current Elliot og Helmut Lange, men kanskje mest av alt lar jeg meg inspirere av butikkinnredningen, som er en kombinasjon mellom det enkle og rå!
Jeg elsker de swarovski belgate buffalo hornene.
Ett slikt hadde virkelig gjort seg i stuen hos meg.....

Jeg har aldri vært en stor fan av persiske tepper, men disse i en "ny" sammensetning fra Maktabi er jo bare helt fantastiske! Det er forskjellige tepper som er satt sammen.
Bildet av skallen er det kunstneren Mats Omland som står bak. Han har jeg har skrevte om tidligere her, og hva med dørhåndtaket.....

Ja til litt mer galskap og rock n roll!

Sjekk ut Secret Societys blogg

Enjoy!!





Ingen kommentarer: