13. mai 2010

Litt inspirasjon til borddekking




God fredagsmorgen alle sammen, og tusen takk til alle som legger igjen innspill og hyggelige kommentarer. Det setter jeg stor pris på!! Fortsett med det!
Tusen takk!

I dag er det planleggingsdag i barnehage og på skole, så derfor blir det en "gjøre dag" før helg og 17. mai for meg. Vi har invitert gode venner til 17. mai feiring, så jeg har begynt å tenke litt på hva jeg skal servere og hvordan jeg skal dekke bordet, og kom over disse fantastiske bildene....

I stedet for nelikker og roser i rødt, hvitt og blått, blir det duse vårblomstrer som syriner, pioner og noen grener fra et mandeltre. Det gamle serviset fra "oldemor", med sølvtøy og linservietter, ja også må jeg vel finne plass til det norske flagget...

Ha en strålende dag, og
kos dere med borddekking!




4 kommentarer:

Rikke sa...

Så mange herlige bord!!
Skal selv dekke med litt rosa på 17.mai til vår årlige frokost:)
Ha en god helg!!!
Og husk Elle Interiør giveawys hos Dagny og meg:)
Rikke

Fru Fly * Heidi sa...

Nydelige bord- og den husken i treet med planter snodd rundt? *sukk* Ha en flott helg:) - Heidi

Unknown sa...

Gud så härliga bilder :-) Nice alltså. Ha en fin 17 mai

TIG sa...

three of my very favourite photos -- so summery and beautiful...