16. aug. 2010

Noen "quriositeter"....



.....som disse tre jeg fant hos Olemann, kunne myket opp mitt relativt stramme hjem! Jeg liker å blande inn gamle ting med designklassikere, som kan myke opp og gjøre ett hjem mer personlig og unikt.

Bildet øverst synes jeg er nydelig og spesielt med den grove gullrammen som gjør det litt glamorøst . Speilet bare elsker jeg og det hadde virkelig gjort seg i vindfanget mitt. Ett lignende speil hang i andre etg. i huset hvor min far vokste opp, og jeg har alltid likt det så godt. Vindfanget har blitt mye større, da vi har revet en vegg inn til leiligheten vi har i huset, og dette speilet hadde passet godt på den hvite veggen og til nye fantastiske flisene mine.
Jeg liker godt treverket på den nederst kontorstolen, og den vll jeg ha på kontoret, hvor også det meste er hvitt, med Montana fra gulv til tak og eller hvite kontormøbler fra Kinnarp....

Er det ikke flotte ting?

Tror jeg må ta en ny tur til Olemann før noen andre gjør det...

Ingen kommentarer: