12. aug. 2010

Vakre sommerminner



Hvilket utrolig trist vær vi har på Østlandet i dag! Skulle bare vært igjen i Nord, der ryktene skal ha det til at solen skinner som på disse bildene.

Derfor tenkte jeg å dele noen noen sommerminner med dere fra vår deilige terrasse.

Det var ikke gjort noe ute, da vi overtok huset, så vi har har laget tre uteplasser, samt planlagt hage siden vi flyttet inn for snart fire år siden! På to av utplassene fikk vi murt opp en vegg, og på den siden som går ut fra kjøkkenet, har vi laget utekjøkken og også murt opp en sofa.
Jeg har møbler fra Gandia Blasco, som jeg brukte lang tid på å finne, og der bestilte jeg samtidig en madrass til den oppmurte sofa`n.

I helgen skal vi ha voksenbursdag for min kjære datter som ble 5 år forleden, så jeg håper jeg kan dekke til ute og at dette regnet gir seg!

Nussi, elsker å ligge på toppen av muren, hvor hun kan ha oversikt over hva som skjer!

Nyt dagen!

Ingen kommentarer: