10. mars 2010

Fantastiske fliser sett i Singapore







Jeg har akkurat kommet hjem fra min fantastiske "husmorferie" i Singapore. Jeg var der og besøkte en god venninne, og vi lekte turister hele uken. Jeg tror jeg fikk med meg det meste av kontrastene denne byen har å by på! Vi besøkte Little India, ChinaTown, Hollande Village, Arab Street og selvsagt Orchard Road med de store, eksklusive shoppingsenterne. Jeg har alltid med meg kamera, og i Little India og ChinaTown, kom jeg over disse fantastiske flisene. Jeg har så lyst å legge slike "Marokanske" fliser på gulvet på badet - gjerne i grå og rosa toner, betong vegger, noen råe speil og enkel innredning! Det er jo lov til å drømme......

3 kommentarer:

Fargerike Dagny sa...

Jeg har sånne fliser på baderomsgulvet, du kan se de her: http://b-living.blogspot.com/2010/03/en-sniktitt-hjemme-hos-meg-sneak.html

flisene kommer herfra (de lager også custom om du ønsker det): http://www.marrakechdesign.se/

tonenygaard sa...

Hei, ja jeg så badet ditt! Lekkert! Har relativt nytt bad, i ett kjøpt hus (skulle gjerne byggd), og kan ikke tillate meg å pusse det opp. Ikke ennå iallefall... Men har vært i kontakt med de i Gøteborg...... Gleder meg til å vårt bad blir skikkelig slitt eller får vannlekasje.... hihi;-)

Fargerike Dagny sa...

Ulykker kan jo "plutselig" skje også? Hehehe... Jeg synes de mer fargerike som du viste her er utrolig nydelige!!