21. mars 2010

I`m in love!


Jeg er litt betenkt over hvor personlig man skal være på en blogg, men jeg har blitt den stolte eiere av håndlaget poncho i ren alpakka ull laget av Merete Nyegaard Dehn, og er bare "so in love"! Skal jo heller ikke stikke under en stol at jeg er over middels interessert i klær og mote! Derfor vil jeg bare dele dette med dere. Fantastisk kvalitet, nydelig alpakka ull og så anvendelig nå senvinters. Gleder meg til å ha den med på påskefjellet! For mer info sjekk www.dehndesign.no . Du kan kjøpe den hos Cecilie på Babazar

5 kommentarer:

Cecilie Braathen sa...

U look like a million...

tonenygaard sa...

BEcause of you!!

Unknown sa...

Den så kjempelekker ut - og du også:) Men, har du nytt armbånd, nagler??
Klemmer

tonenygaard sa...

Ja Rita, vært litt nagler det siste året.... Er jo egentlig en rocker jeg...;-) Neida! Men synes dødninghoder er coole, og fikk armebåndet av svigermor til jul og har brukt det siden...., sammen med de andre....

Unknown sa...

Hmm, trodde ikke du var typen til det.. Fikk jo helt karamellsjokk her:)