25. mars 2010

På fotoshoot hos dama bak Bessagentur





I dag har jeg hatt en fantastisk effektiv og god dag hos Elisabeth, som er dama bak Bessagentur. Vi har stylet oss igjennom hennes vakre hus, og tatt en haug av fantastiske bilder, som jeg gleder meg til å se resultatet av. Elisabeth disket opp med deilig salat til lunsj, og vi fikk tom fruktsalat med vaniljesaus til dessert. Det var skikkelig torsdagsLYKKE! Jeg håper at du skal ha mulighet til å se mer av dette fantastiske hjemmet i ett magasin snart! Så inntil da, kan du jo la deg friste av mange coole ting på www.bessagentur.no!

4 kommentarer:

Katrine sa...

Åh, VIL ha en sånn kakkelovn!!!

tonenygaard sa...

Ja jeg vet! Den er bare så vakker, og fantastiske funksjonell! Varmer opp hele vannbåren varmen i huset!!! Genialt!

Katrine sa...

Ja, for det er en ny leillighet/hus, er det ikke? Forstod ikke det med at den varmer opp hele vannbåren varme. Men som du sier må det jo være genialt. Hm, trodde man bare kunne ha en slik i gamle leilligheter...

tonenygaard sa...

Denne er helt ny Kathrine, og satt opp i en splitter ny villa! Når man tenner i ovnen, går varmen derfra i rør til resten av huset, og varmer opp gulvet... Genialt?! løp og kjøp!!