21. mars 2010

Nytt teppe i stuen



Da fikk jeg rullet vekk "kua" mi, og rullet ut det nye stripete teppet fra DAY Home, som jeg kjøpte på Babazar.no. Sjekk Synes teppe er så lekkert, selvom jeg egentlig ikke er så "teppete" av meg. Ønsker meg lyse gulv, så inntil evt det skjer, må vi ha litt tepper - iallefall på vinteren. Så da må jeg jo ønske dere velkommen til stuen min.....
Jeg ble med det samme VELDIG usikker, på om dette var IT teppet. Hadde først sett for meg ett stramt flos teppe.... Men er veldig fornøyd med stripene og den coole kontrasten det gir til min stramme E Jørgensen sofa! Hva synes dere?

3 kommentarer:

Katrine sa...

Jeg synes det er fantastisk flott! Og er så happy for å se at du har farger i stuen din. Må innrømme at jeg er litt lei av alle brune/beige/hvite interiør rundt omkring. Man blir jo så glad av litt farger! Veldig mange ser ut til å ha brukt samme interiørarkitekt...
Ha en fin uke!

Fargerike Dagny sa...

HELT ENIG med Katrine! Nydelig teppe og stuen ser utrolig fresh ut. Liker lilla sofa :)

Ha en super mandag!

tonenygaard sa...

Tusen takk begge to!
Ja jeg er helt enig med dere, for mye likt rundt omkring.... Moro med noe eget! Lå langt inn å kjøpe en lilla E Jørgensen sofa, men er SÅ fornøyd og har ikke angret en dag!