15. juni 2010

En utfordring...

Foto; Ditte Isager

Kristin som står bak den inspirerende bloggen Villawaalersgate ga meg en utfordring, og den tar jeg selvfølgelig!! Det var å poste det 10. bildet fra bloggen min, og se hva det var....
- dette fantastisk, herlige bildet tatt av en av mine favortittfotografer Ditte Isager.

Synes også bildet passet utmerket til min hektiske bursdags, og skoleavslutningsuke. En uke jeg tror jeg deler med mange andre småbarnsmødre. Ikke mindre en fire bursdagselskap (deriblandt min sønns feiring på fredag) og skoleavslutning er det denne uken.
Så hva passer vel bedre da enn å bli utfordret og finne tilbake til bildet fyldt av ballonger, blomster og litt sirkus!

Herlig!

Jeg sender utfordringen videre til

Cecilie som står bak bloggen; houseofbabazar.blogspot.com
Kjersti som står bak bloggen; kjerstitilhverdags.blogspot.com

1 kommentar:

Cecilie Braathen sa...

klart det, herved gjort og videresendt, tullemor.