1. juni 2010

Jeg fant, jeg fant!



Forrige uke gikk jeg rett på en "skrotnisse" og hans fantastisk bazar utenfor senteret her hvor jeg bor.
Han hadde renset mange dødsbo, og hadde boden full av gamle skatter.

Jeg falt totalt for bildet av ballerinaen!
Tenkte først at det skulle få plass på min datters rom, men når jeg kom hjem, ble jeg med ett usikker
- og synes det skal få en plassering hvor flere kan nyte det.
Rammen må byttes, og jeg er usikker på hva slags ramme jeg skal velg.
Enkel brun som har vært, en sort enkel eller hva med sort litt voldsom ramme.
Eller hve med en i gull rococco stil?

Hva synes du?

Porselenet er fra Tyskland og i den beste stand! Mangler bare en kopp.....
Jeg synes det er fantastisk vakkert!

6 kommentarer:

Cecilie Braathen sa...

FLOTT FEMININT BILDE, børstet sølv ville være lekkert!

Fargerike Dagny sa...

Ja, det bildet var nydelig! Jeg ville rammet det om i en stor, sort galleriramme (gjerne fra ikea) med hvitt passapartout rundt! :)

klem dagny

Elizabet Stilig hjem sa...

For noen fantastiske skatter du har anskaffet deg . Nydelige ting.
Klem Elizabet

Unknown sa...

For et funn! Ha en strålende helg:)

TIG sa...

the renoir in the first image is gorgeous

TIG sa...

goodness! must have been late :) had meant to say "degas", not renoir

http://www.essentialart.com/acatalog/Edgar_Degas_Two_Dancers_on_Stage.html