22. juni 2010

Endelig kom min "Judith"



Etter alt for lang tid med venting pga transportstreiken kom endelig min "Judith" i posten forleden dag!
Jeg er så happy!
Som dere vet er det mildt sagt litt lettere kaos her hjemme, så "Judith" får vente på skaphyllen til vi er ferdige med oppussingen.
Jeg synes bildet er helt fantastisk vakkert, og drømmer om et stort bildet fra Cecilia Carlstedt . Nå gleder jeg meg bare til å ta på de hvite hanskene (de kom med bildet.....), få rammet henne inn (usikker på ramme....?) og finne hennes riktige plass!

Ha en strålende onsdag!

4 kommentarer:

Kirsti sa...

Ja hvor fantastiske var ikke de hvite hanskene? Følte meg litt som en gallerist da jeg tok dem på. Gratulerer så mye med ditt Judith. Mitt prøvehenger i stua for tiden ;)

Cherry Blossom Blog sa...

Gratulerer med en skatt!
Bildet er nyyyydelig!

små og store drømmer sa...

Superkult bilde :)

Fargerike Dagny sa...

Å. Judith er nydelig!!! Gleder meg til å se hva du skal gjøre med henne! Jeg har faktisk en minijudith! Du får se rammen på henne i morgen :)