11. juni 2010

Valgets kval....






Denne sommeren er full av lag og bryllup, noe som alltid er like moro, men også frustrerende! Hva skal jeg ha på meg?
Med "walk in`n" full av klær, har jeg selvfølgelig ikke noe å ha på meg...... Noen som kjenner seg igjen?

Sommerens festligheter starter i morgen, hvor vi er invitert til hageparty og dresscode er uformelt.....
Typ jeans og skjorte på kara, men hva med oss damene? Jeg vil da ikke ha på meg jeans og skjorte, men ok jeg kan til nøds ta på jeans og en fin topp hvis det striregner, men det er jo party. Som tobarns mor som ikke går med kjole til hverdags, har jeg jo lyst å pynte meg litt.......

Så hva tror dere?
HJELP!

2 kommentarer:

Berthas Oldebarn sa...

Synes du skal ta på deg den fine Blue kjolen! Den er skikkelig sommer og litt bohem, det må være perfekt på en sommerfest!
Nyt helgen!
Klem

Cecilie Braathen sa...

Den med store print i knæsje farger passer helt perfekt for en regnfylt dag, du vil stråle i den og lyse opp! Kos dere masse, masse.