11. juni 2010

Forberedelser til fotoshoot





I går gjorde vi et fantastisk townhouse i Oslo, og dagene før var det forberedelser til dette.
Tok turen innom Bolivar i Vibes gate, hvor det i kjelleren på denne herlige cafèn er en liten sylandsk oase av en interiørbutikk.
Vi trengte lin, sommerfarger og noe nydelig serviset, og dette fant jeg selvfølgelig her.
Lånte med meg noen poser, og innholdet hjalp til å understreke den Syd Europeiske stemningen i dette nydelig hjemmet.

Måtte ha litt mat, denne dagen også, så satt meg ned med notatboken på betongbenken og ved bordene som er laget av gammel plank og smijernsbein og bestilte en deilig salt med chevre og karamleiserte nøtter. Mums!!
Vurdere selv en slik betongbenk på det mye omtalte kjøkkenet.
Hva tror dere om det?

Nederste bildet er fra i går, før vi entrer porten med litt lånt stæsj og er klar for en nydelige dag!

5 kommentarer:

Cecilie Braathen sa...

Tror kansje den benk i betaong kan bli litt kaldt til dine fliser, men den salaten hørtes himmelsk ut, neste gang vil jeg bli med!

Linn sa...

Elsker betong! Tror det kan bli fint på ditt nye kjøkken. Du kan det med å mixe stiler - så det tror jeg blir veldig lekkert!!

Harmoni og Kontrast sa...

Ja til betong, men hos deg kanskje det er tøffere å bryte med en vintage sofa?...

Katrine sa...

Bolivar er min favoritt cafe! Jeg elsker å sitte der med god mat og et glass vin eller en kopp god kaffe... Jeg ville nok gått for en vintage sofa på kjøkkenet ditt, men hadde gjerne hatt en beongbenke ute!
Ha en deilig helg!
KLem fra Katrine

Fargerike Dagny sa...

Oslo-puten er kul! Hvor er den fra?

klem dagny

ps - spennende med shoot!!