7. juni 2010

Fotograf - Paul Barbera





Jeg står på farta, men vil bare dele disse absolutt fantastiske bilden med dere!
De har tatt av den australske fotografen Paul Barbera
Han har jobbet flere år i utlandet, hovedsakelig i Europa, og gjør ennå jobber her!
Sjekk ut nettsiden og bloggen hans

Spesielt godt liker jeg det øverst bildet, hvor jeg virkelig kan føle brisen i rommet!
Digger selvsagt flisveggen på kjøkkenbildet.
Noe som minner meg på at mine 50m2 med Marokkanske fliser er på veg!
Tralalala!

Ha en strålende tirsdag!

3 kommentarer:

Kristin sa...

Fantastiske bilder! Skal bli spennende å følge med på kjøkkenet ditt. Blir nok veldig spenstig med de marokanske flisene.

Cecilie Braathen sa...

Jeg gleder meg kjempe-mye til å se de gulvfliser live hos deg, det blir berre lekkert. Australske, ikke australienske da... Bodd der, jeg. 1 år! klem, klem, ikke glem å puste Jeg fikk ordnet opp i bloggen med hjelpen din, TAKK!!!

Kathrine 'Glimt' sa...

spennende med flisene da :D

enig med deg... det første bildet er lyrisk.