6. feb. 2010

Innpakningstips



Noe av det morsomte med å gi bort gaver er å pakke de inn, synes jeg. Et godt tips er - ALLTID å ha gråpapir og hyssing hjemme! Med det som utgangspunkt kan det aldri bli feil. Jeg bruker å supplere med egnede ting jeg har liggende, alt fra stoffrester, bånd, klistermerker eller en blomst. Jeg er veldig glad i lyse farger, og gjerne lin mot gråpapiret, men bruker det jeg har, og forsøker å legge til en farge som passer den som skal få gaven.
Papp i ulike farger er også greit å ha i hus, så kan du lage ditt eget, personlige kort. Har du barn, kan du få barna til å tegne på kortet, eller du kan printe ut ett bilde av deg og den personen som skal få gaven.
I dag pakket jeg inn gaven til min bror, som fyller år i dag, men som vi skal feire i morgen. Jeg har en koffert full med masse stoffrester og div., så det ble en sløyfe av litt stoffrester, og ett grønt kort som datteren min tegnet på. Jeg synes det ble ganske fint. Hva synes du?

Ingen kommentarer: