10. feb. 2010

Lunsj hos "Kjersti til hverdags"


I dag skal jeg besøke en tidligere kollega, som er hjemme i mammapermisjon med sønn nr 3! Fantastisk! Mens hun har gått hjemme, så bestemte hun seg for å bli god på å lage hverdagsmat, hvis jeg har forstått henne rett, og hun har samtidig blogget om dette! Sjekk ut deilige mattips på http://kjerstitilhverdags.blogspot.com/ Som dere forstår har jeg ganske høye forventninger til lunsjen!!

Dere kan også lese at Kjersti erklærer seg som "ferdig utlært" på matfronten, og skal nå blgge om sin nye store kjærlighet Ipad! Jeg gleder meg til å se, lese og lære.

Jeg skal forresten også innom ett par av mine favorittbutikker, for å planlegge en reportasje jeg skal lage og for å handle inn til middag på fredag, for da blir det 5 Stjerner til middag hjemme hos oss;-)

1 kommentar:

Kjersti til hverdags sa...

Hehe... Ja her er det ikke langt fra "ikke god i det hele tatt" til utlært... Jeg kan få sagt det! Gleder meg sånn til å se deg i dag og jeg har gledet meg over den fine bloggen din også!