17. feb. 2010

"Recycled glam, rock & romance" hos Milla






Bildene er fra Milla wordpress

I denne utgaven av Maison kan du se bildene fra denne fantasiske leiligheten! I love it!!! Spesielt godt liker jeg soverommet og badet som er ett og samme rom!
Jeg har vært så heldig å få samarbeide med hun som eier leiligheten og som driver den like fantastiske butikken Milla Boutique som ligger på House of Oslo. Hun har fantastiske ting i "sjappa" si, som hun velger å kalle den. Har du ennå ikke tatt turen forbi, så må du komme deg av gårde! Og bor du ikke i Osloområdet, fortvil ikke - da kan du handle via nettbutikken hennes. Sjekk http://www.millaboutique.no/

7 kommentarer:

Kjersti til hverdags sa...

Fantastisk leilighet!!

Unknown sa...

Det var en nydelig kattekurv. Den har du vel? :o)

tonenygaard sa...

Skulle gjerne hatt en slik kurv til vår lille Nussi!!

tonenygaard sa...

Skulle gjerne hatt en slik kurv til vår lille Nussi!!

Unknown sa...

Hei. Tilfeldig så jeg på en annen blogg at Halvor Bakke hadde kommet med ny interiørserie. Forteller det til manne, og tror jeg kommer med spennende nytt til...men så viser det seg at han allerede vet det!!!!! Han vet aldri noe om interiør, he he. Men så kommer forklaringen da...bloggen din ; )) Flott blogg!! Og fin historie i profilen din om hvordan du begynte å jobbe med det du hadde lyst til.
Er på jakt etter inspirasjon til badet vi skal bygge i nybygget vårt...og jeg digger stilen på dette. Rustikt, men koselig : ))

Jeg titter innom igjen jeg : ))
Ha en fortsatt fin kveld : )

Trinidad sa...

Ja, er ikke leiligheten til Camilla et syn for Guder.....?!?!?!
Hun er veldig flink & kreativ, gøy bare å ta en titt i butikken hennes....og nå i leiligheten igjen. Nyyyyyyyyt repotasjen & drøm videre - for drømmene dine kan ingen ta fra deg! :o)

Fargerike Dagny sa...

Wow! Så utrolig gennomført! ELSKER soverommet, det er fantasitsk over the top! Og den strutsen! Kommer til å låne to av bildene fra deg (linker selvfølgelig opp til bloggen din).

Har lagt meg til som følger, her var det mye snadder. :D