5. feb. 2010

"Periodemaler"




Etter at jeg leverte barna i skole og barnehage i dag, grunnet jeg ett bilde og malte i vei til P4 på radio`n. Broren min har bursdag på søndag, og i følge hans samboer ønsker de seg ett bilde malt av meg som de vil ha på soverommet. Dette ble resultatet - kan det funke?

Jeg er veldig periodemaler, og malte nok mest da jeg gikk hjemme med barna. Det resulterte i en haug med prins - og prinsessekrone bilder og hjertebilder overstrødd med glitter, perler og stæsj. Min mann synes nok jeg skulle forsøke og kvitte meg med noen, og da vi flyttet til Jessheim var min gode forlover, som også er glad i å male og jeg med på ett julemarked hvor vi faktisk fikk solgt nesten alle bildene våre.
Etter det har det nok ikke blitt så mange bilder, men ett nå og da, og på bestilling. Jeg har alltid vært begeistret for dødningsskaller av en eller annen grunn, og nå i den senere tid er de oftere å se i motebildet. Jeg malte ett par en gang, og denne solgte jeg til ett ungdomsrom.

Nå er jeg på vei til Oslo for å møte produsenten for makeoverprogrammet Bli ny Mor&datter som har premiere 24. februar på FEM. Følg med! Vi skal har arbeidslunsj på Bølgen&Moi og etterpå på befaring av premierefeststedet!

1 kommentar:

Trinidad sa...

Et vakker bilde som jeg tror vil "funke" som bursdagsgave til broder`n.
Keep up the good work & ha en fortsatt kreativ dag!