9. feb. 2010

Spennende interiør fra HK Living til Norge



Måtte bare legge ut ett par bilder fra Gave&Interiørmessa, som jeg besøkte for en uke siden. Der hadde jeg hørt at en bekjent for første gang skulle stille ut møbler og småinteriør fra HK Living fra Nederland. Så mye superfine ting,litt industriell stil! I like a lot! Spesielt godt likte jeg brødfjølene, som også kan brukes som pizzabrett, og de supre industrilampene! Sjekk ut mer på http://www.bessagentur.no/ og jeg vet at dette blir å finne i noen av Norges mest populære interiør og livsstils butikker! Gled dere!

2 kommentarer:

Kjersti til hverdags sa...

Lampa var kjempefin, hvor får jeg tak i den??

tonenygaard sa...

Vet du, at jeg tror faktisk Grønn har kjøpt varer fra Bessagenturer. Ellers ta kontakt med de sjekk www.bessagenturer.no, eller www.babazar.no