10. feb. 2010

It`s ALL about recycling!



Før lunsjavtalen min i dag, var jeg innom ett par av mine favoritt interiørbutikker, deriblandt Bolina på Stabekk. Jeg synes Kathrine og Hanne som driver butikken er fantastik innovative og superdyktige. De finner alltid noe nytt og spennende, og klarer å sette dette sammen, til sin fantastisk og alltid gjennkjennende stil. Inspirerende!
Jeg kjøpte med meg boken Recycled Home av Mark & Sally Bailey. En nydelig bok av to som har jobbet med å skape vakre rom og møbler av gjenbruk i over 25 år. Gjenbrukstrenden har vært stor i interiørbranjen ett par år, og vi kan nå se at den for fullt er på vei inn på det norske markedet! Jeg har selv fått hengt opp en fantastisk gammel drivved gren vi fant i fm innspilling av Norges Styggeste Rom over sengen på soverommet (så var jeg flink med gjenbruk jeg også!). Lover å legge ut bilde senere. Det er jo spennende å se hva man kan bruke alle gamle ting til, samt gjøre om og lage noe nytt av! Dette vil vi helt sikkert se mer og mer av i fremtiden!

Etter en fantastik dag kommer jeg hjem og finner siste nummeret av Elle Interiør. Selvsagt brandet ØkochicSpesial!!

2 kommentarer:

Kjersti til hverdags sa...

Åååå, ønsker meg sånn telefon!

MiaNostalgia sa...

Fine bilder - og den telefonen minner meg om barndommen min. Helt herlig og nostalgisk.

Angående spørsmålet ditt om Kari Traa på bloggen min... Jeg fant bare intervjuet og bildene på klikk.no og synes de var så inspirerende og flotte at jeg gjerne ville dele de på bloggen. Men det kan jo ikke skade å spørre henne om et intervju?
Ha en fin helg.