14. apr. 2010

En herlig dag

Altså, finnes det noe vakrere?


I dag har jeg hatt en fantastisk dag!
To supre jobbmøter, og ett inspirerende privat møte.
Hadde avtale om å møte Tone på Lama, og ta en nøyere titt på deres ting. Så mye lekkert!
Alt produsert i miljøbevist ånd. Lånte meg litt stæsj til fredagens interiørrerportasje, som jeg gleder meg til å gjøre.

Etter hyggelig møte med Tone, hadde jeg en avtale om en befaring på ett evt aktuelt hus for reportasje.
Og WAOW - for ett hus!
Helt fantastisk, og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake både til eieren og huset,
og gjøre en sak.
To be continued!

Så var det privatmøte med kjøkkenleverandøren Multiform, men først en kjapp lunsj på Kolonihagen. Hos Multiform gikk vi gjennom noen endringer jeg hadde i fm oppussing av kjøkkenet vårt. Vi har store planer om å få gjennomført dette i sommer, og det er på høy tid å bestemme seg for leverandør.....
Så spennende!

Ettermiddagen tilbragte min datter og jeg på balkongen hos en venninne, og der fikk jeg nyte grenen med Magnolia..... Åhhh! Ett syn for øyet!! Finnes ikke vakrere.

På balkongen hadde min venninne satt ut vaffeljernet til stor begeistring for store og små. Så deilig med helt uhøytidlig og usunn "middag" i solen. Barna koste seg, og vi damene fikk oppdatert hverandre..... Dejlig! Fikk tom lakket neglene i en ny lakk med knæsj vårfarge fra OPI ....

Ingen kommentarer: