6. apr. 2010

Fargeglade puter fra Graham & Green UK







Jeg er sykt opptatt av puter! JA i alle varianter - pene, lyse i lin, råe i skinn, glamorouse med paljetter, puter laget av tibetlam eller hva med puter laget av gamle postsekker i strie. Ja de kan brukes til så mangt! Striesekkene altså. En henger i toppen av sypressen min. Ser ikke helt bra ut, men føles veldig godt;-)
Det er ikke sjelden jeg kommer hjem med en ny pute, og i "daybedden" på kjøkkenet, er det nesten ikke plass til katten eller oss..... Men man kan aldri få for mange!! Gjerne forskjellige sammen. Ikke så ordentlig, men litt sånn tilfeldig -men allikevel nøye planlagt! Det er så mye billigere å bytte ut noen puter ved hver sesong, enn en hel sofa. Så derfor kjøp en sofa i en farge du vet du kan leve med i mange år (jeg kjøpte en LILLA!!), så bytter du heller ut putene når du føler for det. Nå føler jeg for noen puter med masse farge! Det er jo vår. Og disse fant jeg hos Graham & Green sjekk her Jeg elsker den med dødningshode;-)

Ingen kommentarer: