16. apr. 2010

HAPPY helg


Tusen takk til alle dere som har lagt dere til som følgere, og som leser bloggen min. Det synes jeg er til stor inspirasjon og glede! Og som tidligere sagt det er så hyggelig med kommentarer!!

I dag har jeg hatt den store gleden av å "leke" i ett fantastiske vakkert og herskapelig hjem. Jeg lover en sniktitt litt senere.

I helgen håper jeg på fortsatt strålende sol, og å få på plass utemøblene.
Når vi flyttet hit for ca tre år siden, kjøpte vi nye utemøbler, og vi brukte laaaang tid på å finne de perfekte utemøblene. Jeg er virkelig storfornøyd med valget - som er bord med to benker til uteplassen for morgensol, og samme bordet i en størrelse større med stoler på plassen for ettermiddagssolen - fra Spanske GandiaBalsco. Jeg synes tingene fra GandiaBlasco er fantastisk flotte, tidløse og har en utrolig kvalitet! Jeg drømmer etterhvert om et basseng med loungområdet.... Det er jo lov å drømme!

Ha en HAPPY helg!

1 kommentar:

Cherry Blossom Blog sa...

Hihi, ja det er jo lov å drømme!!!
Det høres uansett lekkert ut!
Ønsker deg en fiiin helg! :)