9. apr. 2010

Happy weekend


Foto Steven Meisel by Vouge

Konserten med Andrea Bocelli på torsdag var en høydare, og jeg storkoste meg. Omgivelsen kunne selvsagt vært noen andre, og jeg synes at når en av verdens fremste tenorer kommer til Norge, burde vi jo bruke Operaen. Men det ble vel for dyrt.... Uansett, jeg storkoste meg og synes spesielt siste halvdel var fantastisk. Han avsluttet med "Time to say goodby", og tårene trillet desto mer. Var psykisk utslitt fredag, så det var så godt å vite at jeg skulle sitte i frisørstolen i en haug av timer. Ja for det tar det for meg! Litt kalde striper og god klipp = minst 4 timer! Men gud, så fin jeg blir da....;-)

Nå tar jeg helgen i "ny" sveis, og reiser til "Californiakysten" i lag! Gleder meg! Antrekket blir ikke like "flowerpower" som på dette fantastiske bilde, men gleder meg til å bruke kjolen jeg kjøpte i Singapore, fra Diana Von Furstenberg! Den er fargerik og vårlig! Til dere alle
- happy Weekend

Ingen kommentarer: